DieteLife Style

Scapa de burta prin 6 moduri simple (bazate pe stiinta)

Grasimea abdominala este o problema, deci scapa de burta!

Scapa de burta! Grasimea de pe burta nu este o problema doar pentru ca e inestetica.
De fapt, excesul de grăsime în zona abdominală este puternic legat de boli cum ar fi diabetul de tip 2 și boala cardiacă.
Din acest motiv, pierderea de grăsime abdominală aduce beneficii insemnate pentru sănătatea. In plus, vă poate ajuta să va prelungiti viata.
Grasimea abdominala se calculeaza de obicei prin măsurarea circumferinței taliei. Acest lucru se poate face cu ușurință la domiciliu cu un simplu metru de masurat.
Orice masuratoare peste 102 centimetri la bărbați și 88 centimetri la femei inseamna obezitate abdominală.

Din fericire, există câteva strategii dovedite, care s-au dovedit a avea efecte asupra grăsimii din zona burtii, mai degraba decât asupra altor zone ale corpului.

1. Nu mâncați zahăr/dulciuri și evitați băuturile îndulcite cu zahăr

ZAharul nu te scapa de burta, dimpotriva! Când mâncați mult zahăr, ficatul devine supraîncărcat cu fructoză și este forțat să-l transforme în grăsime.

Caloriile lichide nu se „înregistrează” de creier în același mod ca și caloriile solide, deci atunci când beți băuturi îndulcite cu zahăr, ajungeți să consumați mai multe calorii in total.

Rețineți că niciuna dintre aceste teorii nu se aplică fructelor întregi, care sunt extrem de sănătoase și au multă fibră care atenuează efectele negative ale fructozei.

Dacă doriți să reduceți cantitatea de zahăr rafinat, atunci trebuie să începeți să citiți etichetele. Chiar și alimentele comercializate ca alimente sănătoase pot conține cantități uriașe de zahăr.

2. Mai multe proteine – o strategie pe termen lung pentru reducerea grăsimii abdominale

Proteina este cel mai important macronutrient când vine vorba de slabit. Scapa de burta si cu proteine!
Așadar, depuneți eforturi pentru a crește consumul de alimente bogate în proteine. Adica ouă întregi, pește, fructe de mare, legume, nuci, carne și produse lactate.

Când oamenii reduc din carbohidrați, apetitul lor scade și incep sa piarda in greutate.
Doar evitarea carbohidraților rafinați (zahăr, bomboane, pâine albă etc.) ar trebui să fie suficientă, mai ales dacă vă mențineți aportul ridicat de proteine.

Dieta cu conținut scăzut de carbohidrați poate avea ca efect salvarea vieții la diabetici de tip 2, de exemplu. Scapa de burta si sigur vei fi mai sanatos!

4. Consumați alimente bogate în fibre, în special fibre vâscoase daca vrei sa scapi de burta

scapa de burta

 

Fibrele alimentare sunt în cea mai mare parte materie vegetală nedigerabila. Ele ajuta la scăderea în greutate, dar  nu toate fibrele sunt la fel. Daca te intereseaza cum poti slabi mancand legume, citeste si Dieta disociata, de pe site-ul nostru.
Se pare că majoritatea fibrelor solubile și vâscoase au un efect asupra greutății. Acestea sunt fibre care se amesteca cu apa si formeaza un gel gros in intestin.

Acest gel poate încetini dramatic mișcarea alimentelor prin sistemul digestiv, încetinește digestia și absorbția nutrienților. Rezultatul final este un sentiment prelungit de satietate și apetit redus. Aici de ajutor poate fi si ceapa rosie.
Studii recente au aratat ca fibrele solubile pot fi deosebit de eficiente în reducerea grăsimii abdominale dăunătoare.
Cea mai bună modalitate de a obține mai multe fibre este să consumați o mulțime de alimente vegetale. De exemplu, legumele și fructele. Se pare ca și unele cereale au fibre multe, de exemplu ovazul integral. Deci, fibrele te scapa de burta…

5. Exercitiul fizic este foarte eficient in reducerea grasimii abdominale

Afisarea tuturor beneficiilor uimitoare ale exercitiului fizic este dincolo de sfera acestui articol, dar acesta pare sa fie eficient si in reducerea grasimii abdominale.

Într-un studiu de 6 săptămâni de antrenament, doar antrenarea mușchilor abdominali nu a avut efect asupra circumferinței taliei sau a cantității de grăsime din cavitatea abdominală. Alte tipuri de exerciții fizice pot fi foarte eficiente si te scapa de burta, daca vrei.
Exercițiul aerobic (cum ar fi mersul pe jos, alergatul, înotul, etc.) a demonstrat că determină reduceri majore în grăsimea abdominala. De asemenea, exercițiile fizice duc la reducerea inflamației, la scăderea nivelului zahărului din sânge. Ameliorarea tuturor celorlalte tulburări metabolice care sunt asociate cu excesul de grăsime abdominală.

6. Fii atent la alimentatie, afla exact ce/cât mănânci si scapa de burta

Majoritatea oamenilor nu au nici o idee despre ceea ce mănâncă.
Oamenii cred că mănâncă „multe proteine „, ” putini carbohidrați” dar gresesc foarte mult cand cred asta.
Nu înseamnă că trebuie să cântăriți și să măsurați totul pentru tot restul vieții. Dar dacă o faci din când în când câteva zile la rând, acest lucru te poate ajuta să iti dai seama de unde trebuie să incepi sa faci schimbări.
Dacă doresti să iti măresti aportul de proteine la 25-30% din calorii, așa cum e recomandat, consumarea unor alimente bogate în proteine nu va fi suficientă. Trebuie să măsori și să fi exact pentru a-ti atinge acest obiectiv.

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
Close
Close